I’ve got soul but I’m not a soldier

Het wordt eens tijd dat ik hier nog eens een berichtje placeer, dus bij deze…

We zijn ondertussen de 4e week school ingevlogen en ik kan niets meer zeggen dan dat het er saai aan toe gaat.
Maar wat verwacht je anders van school?
Het is niet dat ik echt snak naar weer vakantie, maar ze mogen het aantal toetsen enzovoorts wel reduceren tot een minimum!
Misschien klaag ik gewoon teveel?

In ieder geval, dat is het punt niet.
Het punt is, ik ben bezig met mijn laatste jaar middelbare school, mijn laatste jaar leerplicht, mijn kans om iets spetterends, überfantastisch en fascinerends van het schoolfeest te maken, mijn kans om barcelona te bewonderen (hoewel ik niet zo ontzettend tuk ben op die soort schooluitstapjes – noem me gerust gek), mijn laatste kans op …
Ik weet niet zeker of dat wel echt een punt is?
Boeit niet.

Tegen morgen moet ik … *haalt supercool gekafte agenda er even bij*:
– Toets economie: boekhouden
– Toets Frans: schrijf een sollicitatiebrief
– Huiswerk Nederlands: literaire teksten in zoverre mogelijk afwerken.

Dat wordt dus geen voetbaltraining voor mij vanavond!
Morgen gelukkig een uurtje later beginnen.

Ter afsluiter van dit gelul, een filmpje rechtstreeks van youtube!
Voor al jullie die moeten overleven:

~ door La Petite op september 22, 2008.

3 Reacties to “I’ve got soul but I’m not a soldier”

  1. het gaat super op school 🙂 goede toetsen gehad 10/10 en 20/20 en 9/10 🙂
    amai ook veel te doen é ! lukt het een beetje ?
    xxxx

  2. Succes me al uw werk!
    Bij mij valt het wel mee, maar kmoet nogwa op gang komen, want kan mij echt nog ni lang concentreren tov opt einde v vorig jaar! Mja tgaat wel :p
    vandaag:
    -test bio (DNA enzow)
    -test frans (formes en -ANT)

    morge: test aardrijkskunde (opbouw vd aarde en platentektoniek enz)

    P.S. We zitte nu bij bio bij mitose en meiose!!! :d

    Blij ng eens een blog te hebben geleze vn u!xx

  3. het is hier stil, veel werk zeker 🙂 😉
    xx

Plaats een reactie