Staking 6 oktober

Het is vandaag 6 oktober en de ABVV heeft besloten een grootse staking op touw te zetten.

Ik zeg u dit vanuit de grond van mijn hart: ik hou van stakingen op maandag!

Maandagen bestaan bij mij uit 8 lesuren:
Economie, Nederlands, 2x Duits, 2x vrij, NCZ (zedenleer), natuurwetenschappen en Engels.

Vooral die 2 uur Duits na elkaar zijn om gek van te worden.

Gelukkig dat ook mevr. Mostien besloten heeft om mee te staken evenals de leerkracht NCZ en de leerkracht van natuurwetenschappen.

Gevolg: 6u vrij aan een stuk!

Conclusie: voor mijn part mogen ze ALTIJD staken op maandagen!

(Jammer van Engels wel. Moeten we dat uur speciaal weer naar school.)

~ door La Petite op oktober 6, 2008.

2 Reacties to “Staking 6 oktober”

  1. hahaha ja dat kan ik mij voorstellen dat het leuk is zo een staking op maandag 🙂 bij ons was het “maar” 2 uurtjes geen les !!!!!
    xxx

  2. en alles ok daar ?
    xxx

Plaats een reactie